Pages

Sunday, August 31, 2014

အလုပ္အကိုင္ တိုးတက္မႈကို အေထာက္အပံ့ျပဳမည့္ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ ကိုယ္ဟန္အမူအရာ (၈)မ်ိဳး

သင့္ရဲ႕ ကိုယ္ဟန္ အေနအထား၊ မ်က္ႏွာ အမူအရာႏွင့္ တျခားေသာ ကိုယ္ခႏၶာ လႈပ္ရွားမႈေတြ က သင့္ အလုပ္အကိုင္အေပၚ ဘယ္လို အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ရွိသလဲ ဆိုတာကို စဥ္းစားမိပါရဲ႕လား? မစဥ္းစားမိေသးဘူူး ဆိုရင္ အခုအခ်ိန္ ဟာ သင့္ရဲ႕ ကိုယ္ဟန္ အမူအရာက သင့္ကို ပညာရွင္တစ္ေယာက္ (profession) အျဖစ္ ဘယ္လို ပံုေဖာ္ ေပးေနတယ္ ဆိုတာကို နီးနီးကပ္ကပ္ ေလ့လာဖို႔ လိုပါၿပီ။

လူ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ ကိုယ္ဟန္ အမူအရာက အလြန္ အေရးပါပါတယ္။ ကိုယ္ဟန္ အမူအရာကို လက္ေတြ႕အသံုးခ်မႈနဲ႔ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈတို႔ဟာ မသိသာလွေပမဲ့ လူတစ္ေယာက္ ရဲ႕ ပင္ကိုယ္ အရည္အေသြး ကို ေဖာ္ျပရာတြင္ အေနအထား ႏွင့္ လႈပ္ရွားမႈတို႔သည္ တက္ညီလက္ညီ လုပ္ေဆာင္ေပးပါသည္။ ထိေရာက္ေသာ (သို႔) သိပ္မထိေရာက္လွတဲ့ ကိုယ္ဟန္ အေနအထား ေၾကာင့္ အရည္အခ်င္း မျပည့္မီလွတဲ့ ပညာရွင္တစ္ေယာက္ ဟာ ရာထူး အဆင့္ဆင့္ တက္သြားၿပီး ဒီ ပညာရပ္ နယ္ပယ္မွာ အေတာ္ဆံုး ပညာရွင္ေတြ ကေတာ့ အလယ္အလတ္ ရာထူးအဆင့္ မွာ ရပ္တန္႔ေနမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကံေကာင္းတာ ကေတာ့ မည္သူမဆို ကိုယ္ဟန္ အမူအရာ ကို မိမိကိုယ္က်ိဳး အတြက္ ဘယ္လို အသံုးခ်ႏိုင္တယ္ ဆိုတာကို သင္ယူတတ္ျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းနဲ႔ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ ၾကားမွာ ပိုၿပီး ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္ဆံေရး နဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာ ရရွိလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ကိုယ္ဟန္အမူအရာ ေၾကာင့္ ရရွိေသာ အလုပ္အကိုင္ကို ျမႇင့္တင္ေပးမည့္ အရည္အေသြးမ်ား (Career-Boosting Qualities Communicated by Body Language)

သင္သည္ လုပ္ငန္းနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ၾသဇာ သက္ေရာက္မႈ ရွိ မရွိ နဲ႔ ပတ္သက္ေသာ တျခားသူမ်ားရဲ႕ အျမင္ဟာ အေၾကာင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚမွာ မူတည္ေနပါတယ္။ သင့္ရဲ႕ လုပ္ႏိုင္စြမ္းအေပၚ ထားရွိၾကမဲ့ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြဟာ စကားလံုး ေရြးခ်ယ္မႈ၊ စကားေျပာတဲ့ အသံေန အသံထားနဲ႔ အတိုး အက်ယ္၊ ၀တ္စားဆင္ယဥ္ပံုနဲ႔ အျပင္အဆင္ အစရွိေသာ အခ်က္မ်ားေပၚတြင္ မူတည္ပါတယ္။
တျခားသူေတြ ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြ ကို ေဖာ္ျပရာ ၌ အေရးႀကီးဆံုးေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္ ကေတာ့ ကိုယ္ဟန္ အမူအရာ ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ လႈပ္ရွားမႈေတြ၊ အေနအထားေတြ၊ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြ ကို အသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ ေအာက္ပါ အရည္ အခ်င္းေတြ ကို ေဖာ္ျပႏိုင္ပါတယ္။

§ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိျခင္း။

သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ လုပ္ငန္းေခါင္းေဆာင္ႀကီးမ်ား သည္ မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈ (သို႔) မိမိရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈေတြ နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စိတ္ဓာတ္လံုၿခံဳမႈ တို႔ကို ျပသခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင့္အေနနဲ႔ တိုးတက္ခ်င္ရင္ ယံုၾကည္မႈကို ျပသရန္အတြက္ ကိုယ္ဟန္အမူအရာကို အသံုးျပဳပါ။

§ စိတ္ဓာတ္ခိုင္မာျပတ္သားမႈရွိျခင္း။

အဆင့္ျမင့္တာ၀န္္မ်ားႏွင့္ အမႈထမ္းေတြကို စီမံအုပ္ခ်ဳပ္ရာတြင္ မိမိဆႏၵ (သို႔) ကုမၸဏီ ၏ သေဘာထားကို ဆန္႔က်င္မႈေတြ ရွိေနတဲ့ၾကားက ေရွ႕တန္းတင္ႏိုင္တဲ့ အရည္အခ်င္း လည္း လိုအပ္ပါတယ္။ တျခားသူေတြေၾကာင့္ အလြယ္တကူ စိတ္ယိုင္သြားမွာ မဟုတ္ေၾကာင္း ကို ေပၚလြင္ေစတဲ့ ကိုယ္ေနဟန္ထားနဲ႔ ေနျခင္းက တျခားသူ အေပၚ မိမိ ၾသဇာ သက္ေရာက္ေၾကာင္း ႏွင့္ ေခါင္းေဆာင္ႏိုင္ေၾကာင္း တို႔ကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။

§ စိတ္၀င္စားမႈရွိျခင္း။

အလားအလာရွိေသာ အလုပ္ရွင္မ်ား၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ား၊ စီးပြားဖက္မ်ား ႏွင့္ ေဖာက္သည္မ်ားသည္ သူတို႔ေဆြးေႏြးေနတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ကို စိတ္၀င္စားသူႏွင့္သာ တဲြၿပီး အလုပ္လုပ္ခ်င္ၾကပါတယ္။ ေျပာေနတဲ့စကား၊ ပို႔ခ်ခ်က္၊ တင္ဆက္မႈတို႔၌ တက္တက္ၾကြၾကြ နဲ႔ စိတ္ပါ၀င္စားေၾကာင္း ျပျခင္းျဖင့္ ေနာင္လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ဆက္ဆံေရးေတြမွာလည္း သင္ဟာ ပညာရွင္တစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ တူညီေသာ စိတ္၀င္စားမႈရွိလိမ့္မယ္ ဆိုတာကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။

§ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈကို လက္ခံႏိုင္ျခင္း။

ေခါင္းေဆာင္ေတြ အတြက္ စိတ္ဓာတ္ ခိုင္မာ ျပတ္သားမႈ က အဓိက က်သလို တူညီတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ေပါက္ေျမာက္ေအာင္ တျခားသူေတြနဲ႔ ပူးေပါင္းႏိုင္စြမ္း ကလည္း အဓိကက်ပါတယ္။ အျပင္လူေတြရဲ႕ စိတ္ကူးကို ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ျခင္းနဲ႔ ေပါင္းစပ္ႏိုင္ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေနရာအမ်ားအျပားက အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ကၽြမ္းက်င္မႈေတြ ရရွိလာတဲ့အတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ကလည္း ေနာက္ဆံုးေတာ့ သင့္မဟာဗ်ဴဟာေတြ ကို အားျဖည့္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

§ ဉာဏ္ရည္ဉာဏ္ေသြးျမင့္မားျခင္း။

လုပ္ငန္းတစ္ခု ေအာင္ျမင္ရန္ အတြက္ ပညာေရး၊ ဘ၀ နဲ႔ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ အေတြ႕ အႀကံဳနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဗဟုသုတေတြ ၾကြယ္၀ဖို႔လိုပါတယ္။ ႏိုးၾကားမႈ နဲ႔ သေဘာေပါက္ နားလည္ႏိုင္စြမ္း တို႔ကို ေဖာ္ျပတဲ့ ကိုယ္ဟန္အမူအရာတို႔ သည္ အသိဉာဏ္ ပညာျမင့္မားေၾကာင္း ကို ေပၚလြင္ေစပါသည္။ ထို႔ အျပင္ အျခားသူေတြ အေနျဖင့္ သင္ဟာ ဒီထက္ႀကီးမားေသာ တာ၀န္နဲ႔ သင့္ေတာ္တဲ့သူဆိုတဲ့ အေတြးကိုပါ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

§ စာနာမႈရွိျခင္း။

လုပ္ငန္းတစ္ခုခုမွာ အသိဉာဏ္ျမင့္မားမႈက အေရးပါသလို စိတ္ခံစားမႈ အသိပညာလည္း ျမင့္မားဖို႔လိုပါတယ္။ မိမိကိုယ္တိုင္ရဲ႕ စိတ္လိုအပ္ခ်က္၊ ေဖာက္သည္ေတြ၊ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို သိျမင္ၿပီး ျဖည့္ဆည္း ေပးႏိုင္တဲ့သူဟာ သူတို႔ရဲ႕ လုပ္ငန္း နယ္ပယ္ မွာ တိုးတက္ဖို႔ အေကာင္းဆံုး အခြင့္အေရးကို ရရွိႏိုင္ပါတယ္။

ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ အရည္အေသြးေတြရေအာင္ ကိုယ္ဟန္အမူအရာကို အသံုးျပဳျခင္းျဖင့္ စကားတစ္လံုးမွ် မေျပာရဘဲႏွင့္ ၾသဇာရွိေသာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕ အထင္ႀကီးမႈ၊ ေလးစားမႈကို ပိုရရွိေစပါတယ္။ ရလဒ္ကေတာ့ သင့္ရဲ႕အလုပ္အကိုင္တိုးတက္ရန္ ပညာရွင္မ်ားရဲ႕ အခြင့္အေရးေပးမႈေတြကို ရရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။


Lifehack.org မွ Jayson Demers 8 Business Body Language Tricks That Help Advance Your Career မွ ကိုးကားဘာသာျပန္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။


အက်ဳိးသက္ေရာက္ဆုံး လုပ္ငန္းဆုိင္ရာ ကိုယ္ဟန္အမူအရာ () မ်ဳိး

§ အၾကည့္ခ်င္းဆုံၿပီး စိတ္ပါလက္ပါနားေထာင္တဲ့ အမူအရာျပပါ။

လူတုိင္းကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့သူ၊ အေရးပါတဲ့သူလုိ႔ ထင္ခ်င္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ပါလက္ပါ နားေထာင္တဲ့ အမူအရာျပျခင္းျဖင့္ စကားေျပာေနသူကို သင့္အေနနဲ႔ ထုိကဲ့သို႔ ထင္ျမင္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပရာ ေရာက္ပါတယ္။ စကားေျပာေနသူနဲ႔ မ်က္လုံးခ်င္းအၿမဲဆုံျခင္း၊ တစ္ခါတစ္ရံ ေခါင္းညိတ္ျပျခင္းအျပင္ သူ႔ကို အာ႐ုံစုိက္ေနတယ္ ဆုိတာကုိ ေဖာ္ျပတဲ့ တျခားအမူအရာေတြ ကုိပါ ေဖာ္ျပျခင္းျဖင့္ သင္ဟာ ပညာရွင္ (professional) တစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ လုပ္ေဖာ္ကိုိင္ဖက္ေတြ အေပၚ ေလးစားတယ္ ဆုိတာကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။

§ လက္ဖ၀ါးေတြကို ေမွာက္ထားပါ။

ဒီမသိသာလွတဲ့ လႈပ္ရွားမႈ ကို သင့္ပတ္၀န္းက်င္ရွိသူေတြ က ဂရုျပဳမိိခ်င္မွ ျပဳမိပါလိမ့္္မယ္။ သို႔ေသာ္ သင္အေပၚ့ထားရွိတဲ့ သူတုိ႔ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ေတြကို ေဖာ္ေဆာင္တဲ့ေနရာမွာ အေထာက္အကူျပဳျဖစ္ေစပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ဟာ စားပြဲေပၚမွာ၊ စကားေျပာ စင္ျမင့္ေပၚ (သုိ႔) ေကာင္တာေပၚမွာ သူ၏လက္ဖ၀ါး (၂)ဖက္ကုိ ေမွာက္ခ်ထားျခင္းသည္ ထုိသူ၏ ၾသဇာအာဏာ ႏွင့္ ေခါင္းေဆာင္မႈတု႔ိ ကုိ ေဖာ္ျပေနပါတယ္။

§ ခ်ိန္ကုိက္လႈပ္ရွားပါ။

တျခားသူေတြရဲ႕ ကိုယ္ဟန္ အမူအရာ ကုိ အတုယူျခင္း သည္ သင္ဟာ သူတုိ႔နဲ႔ အေလးအနက္ ထားၿပီး ညွိႏႈိင္းေနတယ္ ဆုိတာကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။ ထုိင္တဲ့အခါမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ မတ္တပ္ရပ္တဲ႔အခါမွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လမ္းေလွ်ာက္တဲ့အခါမွာပဲျဖစ္ ျဖစ္ တျခားသူေတြရဲ႕ အေနအထား ကုိ ေလ့လာပါ။ သူတုိ႔ရဲ႕ ေျခ ႏွစ္ဖက္ခ်ိတ္ထုိင္ပုံ၊ ေရွ႕ေနာက္ကိုင္းထုိင္ပုံ၊ လက္ဟန္ေျခဟန္ႏွင့္ ေျပာဆုိပုံ၊ ၿပဳံးျခင္း၊ မ်က္ေမွာက္ၾကဳတ္ျခင္းအစရွိတဲ့ မ်က္ႏွာအမူအရာလုပ္ပုံတုိ႔ကုိ အတုယူပါ။ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ တစ္ဖက္သားပုံစံ (style) ကို ခိုးခ်ဖုိ႔မဟုတ္ပဲ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္တယ္ဆုိတဲ့ ခံစားခ်က္ကုိ သိေစရန္သာျဖစ္ပါတယ္။

§ မတ္တတ္ရပ္ပံုရပ္နည္းကလည္း အေရးပါပါတယ္။

တျခားသူနဲ႔ စကားေျပာတဲ့အခါ (သို႔) အမ်ားေရွ႕မွာရပ္ၿပီး စကားေျပာတဲ့အခါ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကို အနည္းငယ္ကား၊ ရင္ဖြင့္ၿပီးရပ္ပါက သင့္ရဲ႕ ရင္၀မ္း ၾကြက္သား (diaphragm) က က်ယ္ျပန္႔လာတဲ့အတြက္ စကားေျပာတဲ့အသံကို ပိုထိေရာက္ေစပါတယ္။ ၾသဇာေညာင္းၿပီး အထင္ႀကီးစရာပံုလည္း ေပါက္ေစပါတယ္။

§ ကိုယ္ဟန္အမူအရာပြင့္လင္းပါေစ။

၄င္းကို တားဆီးသည့္အရာမ်ားကို ဖယ္ရွား၍ အျပဳအမူမ်ားကို ေရွာင္ရွားပါ။ လူေတြဟာ သူတို႔ရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ဆိုင္ရာ အျပဳအမူမ်ားကို စကားေျပာေဖာ္မွ အတုယူျပဳမူၾကပါတယ္။ ထို႔ေၾကာင့္ သင့္အေနျဖင့္ ကိုယ္ကို မတ္မတ္မထားဘဲ ေပ်ာ့တိေပ်ာ့ေခြေနျခင္း၊ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ရင္ဘတ္ေရွ႕မွာ ယွက္ထားျခင္း အစရွိေသာ အေနအထားမ်ားသည္ တျခားသူမ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္မႈမရွိ သီးျခားျဖစ္ေနတဲ့ ပံုစံကို ေဖာ္ျပေနပါတယ္။ ထိုအခါ ပရိသတ္ကလည္း အလားတူ တုံ႔ျပန္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ဟန္အမူအရာကို သက္ေတာင့္သက္သာထားၿပီး လက္ႏွစ္ဖက္ကိုလည္း ေဘးမွာထားျခင္းျဖင့္ သင္နဲ႔ အျပန္အလွန္ဆက္ဆံသူေတြအားလံုးအေပၚ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းရွိတယ္ဆိုတာကို ျပပါ။ ထို႔အျပင္ ကိုယ္ႏွင့္ တျခားသူကို ျခားထားမဲ့ ႀကီးမားေသာ ပစၥည္းကို ကိုင္ထားျခင္း၊ စားပဲြမ်ားထားရွိျခင္းတို႔ကို ေရွာင္ရွားပါ။

§ ႏွစ္ႏွစ္ကာကာၿပံဳးပါ။

စိတ္ပါလက္ပါျဖင့္ ၿပံဳးေသာ အၿပံဳးသည္ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားက တျဖည္းျဖည္း အစျပဳၿပီး မ်က္ႏွာရဲ့ က်န္အစိတ္အပိုင္း၊ အထူးသျဖင့္ မ်က္လံုးမ်ားသို႔ ပ်ံ႔ႏွံ႔သြားပါသည္။ သင့္အတြက္ အေရးပါသူတစ္ဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုတဲ့အခါ မိတ္ေဆြေဟာင္း တစ္ဦးကို ႏႈတ္ဆက္ေနတာလို႔ ေတြးလိုက္ရင္ စစ္မွန္တဲ့ အၿပံဳးတစ္ခုေပၚလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုၿပံဳးျခင္းဟာ ေႏြးေထြးမႈနဲ႔ လက္ခံေသာ သေဘာကို ေဆာင္တဲ့အတြက္ တျခားသူေတြကိုလည္း ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းရွိဖို႔ အားေပးေနပါတယ္။

§ လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို နည္းႏူိင္သမွ်နည္းပါေစ။

လုပ္ငန္းတူသူ အခ်င္းခ်င္း ဆက္သြယ္ရာ ၌ လည္းေကာင္း၊ လုပ္ငန္းဆုိင္ရာ အေျခအေနမ်ား ၌ လည္းေကာင္း၊ ေတာင့္ေတာင့္ႀကီး မတ္တပ္ရပ္ေနတာ ကေတာ့ မျဖစ္သင့္ပါ။ သို႔ေသာ္လည္း လူးလြန္႔ျခင္း၊ ကုတ္ျခင္း၊ တြန္႔လိမ္ျခင္း၊ လွဳပ္ရႊျခင္း၊ ဂနာမၿငိမ္ျခင္းတုိ႔သည္ စိတ္လႈပ္ရွားမွဳ (သုိ႔) စိတ္မရွည္မွဳ တုိ႔ုကို ျပသေနပါသည္။ လြန္လြန္ကဲကဲ ေျခဟန္လက္ဟန္ျဖင့္ စကားေျပာျခင္းသည္လည္း တစ္ဖက္သားကို အဓိကက်တဲ့ အခ်က္မ်ားမွ အာ႐ုံေျပာင္းေစပါတယ္။ အေကာင္းဆုံး ေပၚလစီ ကေတာ့ သဘာ၀က်က်နဲ႔ တည္ၿငိမ္ၿပီး မသိသာလွတဲ့ လွဳပ္ရွားမႈမ်ား ကုိ ထည့္သြင္းျခင္းက သင္ေျပာလုိတဲ့ အခ်က္ေတြကုိ ပုိမိုျမႇင့္တင္ေပးၿပီး တျခားသူမ်ားရဲ႕ ကိုယ္ဟန္အမူအရာေတြကိုလည္း ထင္ဟပ္ေစပါတယ္။

§ ခိုင္မာတဲ့ လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္မႈကိုျပဳပါ။

လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ျခင္း ရဲ႕ အထိအေတြ႕အာ႐ံုေၾကာင့္ ၄င္းသည္ ယဥ္ေက်းမႈအမ်ားစု ၌ ပ်ံ႔ႏွံ႔လ်က္ ရွိေသာ ကာယႏႈတ္ဆက္ျခင္း ပဲ ျဖစ္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဒီ လြယ္ကူတယ္လို႔ ထင္ရတဲ့ လုပ္ရပ္ေလးကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေစဖို႔ဆိုတာကေတာ့ ေလ့က်င့္ဖို႔ လိုပါတယ္။ အလြန္အမင္း ေပ်ာ့ဖတ္ေနတဲ့ လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ျခင္း၊ အရမ္း တင္းက်ပ္ေနတဲ့ လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ျခင္း အစရွိတဲ့ အစြန္းေရာက္ေနတဲ့ လက္ဆဲြႏႈတ္ဆက္ျခင္း တို႔ကို ေရွာင္ပါ။ ယံုၾကည္မ ႈနဲ႔ ေလးစားမႈကို ျပသဖို႔ ဆိုရင္ေတာ့ တိုေတာင္းၿပီး သဘာ၀က်တဲ့ ခံစားခ်က္ ကို ေပးမဲ့ ဆုပ္ကိုင္မႈမ်ိဳး ကို ေပးပါ။

ဒီကိုယ္ဟန္အမူအရာေတြ ကို လက္ေတြ႕အသံုးျပဳတဲ့အခါ တခ်ိဳ႕ကို က်န္တာေတြထက္ သဘာ၀က်က် လုပ္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ (သို႔) လူမႈေရးဆိုင္ရာ ပဲြေတြမွာ ဒီအမူအရာေတြ ေလ့က်င့္ေပးျခင္းျဖင့္ သင့္ရဲ႕ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့ ဘ၀ တစ္ေလွ်ာက္လံုး မ်ားစြာ အက်ိဳးရွိေစမဲ့ အမူအရာ အေလ့အက်င့္ေကာင္းမ်ား ကို ရရွိလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရာထူးတိုးခံရျခင္း၊ လစာတိုးလာျခင္း တို႔ကို ခ်က္ျခင္း မခံစားရေပမဲ့ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် သင့္ အလုပ္အကိုင္ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈေတြ နဲ႔ အခြင့္အလမ္းေတြ ကို ကၽြမ္းက်င္ေသာ ကိုယ္ဟန္အမူအရာေတြ က မ်ားစြာအေထာက္အကူျပဳမွာ ျဖစ္ပါတယ္။


Lifehack.org မွ Jayson Demers 8 Business Body Language Tricks That Help Advance Your Career မွ ကိုးကားဘာသာျပန္ထားတာျဖစ္ပါတယ္။


Source: Myanmar Network | အပိုင္း (၁) | အပိုင္း (၂) by Ma Soe Soe Win


No comments:

Post a Comment