#1 Delight your Customer
ေဖာက္သည္ေတြကို ယခင္က ေက်နပ္ရံု (Satisfy) ေလာက္သာ ဆက္ဆံခဲ့ၾကေပမယ့္ ယေန႕ေခတ္ အျပိဳင္အဆိုင္ေခတ္ၾကီး ထဲတြင္ေတာ့ ေဖာက္သည္ေတြကို ေပ်ာ္ရႊင္အားရ ေက်နပ္ေအာင္ နည္းအမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖင့္ ၾကိဳးစားလာၾကသည္။
#2 No Phone Trees
၁၀၀ မွာ ၉၉ ေယာက္က ဖုန္းဆက္လိုက္ရင္ အလိုအေလ်ာက္ေျဖၾကားစက္ထဲမွာ Extension No. ဘယ္ေလာက္ကို ထပ္ႏွိပ္ရမလဲ ဆိုတာကို သေဘာမေတြ႕ၾကပါဘူး။ ထိုေၾကာင့္ ပ်ဴငွါေသာ ေလ့က်င့္ေပးထားေသာ ဝန္ထမ္းေတြက ေျဖၾကား ျပီး လႊဲေပးတာမ်ိဳး လုပ္တာ ပိုေကာင္းပါသည္။ ဖုန္းကိုင္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ သင့္ စိတ္ေနစိတ္ထား နဲ႕ ရုပ္သြင္ ကို အသံေန အသံထား က တစ္ဆင့္ ေဖာက္သည္ေတြ က ခံစား သိရွိႏိုင္သည္။
#3 Don’t measure Call length
အေရာင္းသမား က ေဖာက္သည္ နဲ႕ စကားေျပာခ်ိန္ၾကာေလေလ … ေဖာက္သည္ဆီမွ ရရွိဖို႕ အခြင့္အေရး ပိုမ်ားေလေလ ပဲ။ ေဖာက္သည္ အေပၚ မွာ ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံပါ။ ဒီလိုဘဲ ေဖာက္သည္ကလည္း သင့္အေပၚ ျပန္လည္ ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံပါလိမ့္မည္။
#4 Always Hang up Last
သင့္အေရာင္းသမားေတြကို ဖုန္းကို ေနာက္ဆံုး ခ်တဲ့သူ ျဖစ္ေအာင္ ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးထားပါ။ ဘာလို႕လည္း ဆိုေတာ့ ေဖာက္သည္ေတြက ေနာက္ဆံုး ျဖည့္စြက္ေျပာခ်င္ေသာ စကားမ်ား ရွိေနတတ္သကဲ့သို႕ ေျပာေနတုန္း ဖ်က္ခ်လိုက္တယ္ ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳး မခံစားမိေအာင္ လုိ႕ပါ။
#5 Sweat the Small Staff
အေရးမၾကီးတဲ့ ကိစၥေလးေတြ အတြက္လည္း ၾကိဳးစားေဆာင္ရြက္ပါ။ ေဖာက္သည္ က သင့္ရဲ့ ကိစၥေလးေတြ အေပၚ မွာ အေလးအနက္ ေဆာင္ရြက္မွဳ ကို အသိအမွတ္ျပဳပါတယ္။ ကိစၥေလးေတြ အမ်ားၾကီးေနကေနလည္း သင့္ေဖာက္သည္ ရဲ့ ထာဝရ အားေပးမွဳ ႏွင့္ သစၥာရွိမွဳ ကို ရရွိႏိုင္ပါသည္။
#6 Be Responsive
ေဖာက္သည္္ေတြ အပင္ပန္းခံ အခ်ိန္ကုန္ခံ ျပီး သင့္ဆီကို အေပါင္း(သို႕) အႏွဳတ္လကၡဏာ ေဆာင္ေသာ စာေတြ ေပးပို႕တယ္ ဆိုတာ ၁၀၀ မွာ ၁ ေယာက္သာ ျပဳလုပ္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ဒါေၾကာင့္ သူတို႕ ခ်ီးက်ဴးခ်က္ ေဝဖန္ခ်က္မ်ားကို ဂရုတစိုက္ စာ ျပန္ေပးပါ။ စာျပန္ရာတြင္လည္း တစ္ရက္ထက္ ပိုမၾကာသင့္ေပ။ အခ်ိဳ႕ကုမၸဏီၾကီး ေတြဆိုရင္ ပ်မ္းမွ် ၁၅မိနစ္ အတြင္း စာျပန္ၾကသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ စာျပန္ရာတြင္ အလိုအေလ်ာက္ စာျပန္ျခင္း၊ ပံုေသကားခ်ပ္စာေတြျဖစ္ျခင္း မ်ိဳး မျဖစ္ေစရပါ။
#7 No More Upsell
သင္ က ေဖာက္သည္ေတြ ရဲ့ လိုအပ္ခ်က္ ကို ျဖည့္ဆည္းေပးဖို႕ ၾကိဳးစားေနတယ္ ဆိုရင္ ကုန္ပစၥည္း ကို အရမ္း ေၾကာ္ျငာ ထိုးေရာင္း ျပီး ေဖာက္သည္ ကို ဖိအားေပးတာမ်ိဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။
#8 Under-Promise & Over-Deliver
ေဖာက္သည္ေတြ ကို ကတိ ေလ်ာ့ေပးျပီး ေဖာက္သည္ ေမွ်ာ္လင့္ထားတာထက္ တန္ဖိုး ကို ပိုေပးပါ။ သူတို႕က အျမဲတမ္း သင့္ရဲ့ အျပဳအမွဳ ေၾကာင့္ အံ့ၾသ ေက်နပ္ ဝမ္းသာ ေနပါလိမ့္မည္။
#9 Every Employee is a Decision Maker
ဝန္ထမ္း ေတြ ကို သက္ဆိုင္ရာ နယ္ပယ္ အလိုက္ ေလ့က်င့္ ပ်ိဳးေထာင္ ေပးပါ။ ေကာင္းမြန္ေသာ ရံုးတြင္း ဆက္ဆံေရး (သို႕) ယဥ္ေက်းမွဳ ကို တည္ေဆာက္ပါ။ ဝန္ထမ္း ေတြ ေကာင္းေသာ အမူအက်င့္ေတြ ရွိေနေစျပီး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေကာင္း ေတြ ခ်ခြင့္ ႏွင့္ ခ်ႏိုင္ေအာင္ ပံ့ပိုးမွဳ ေတြ ျပဳလုပ္ေပးပါ။ ဝန္ထမ္းေတြ မိမိကိုယ္ကို ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်သင့္သေလာက္ ခ်ႏိုင္ပါက အထက္အရာရွိလည္း တာဝန္ေလ်ာ့ျပီး ဝန္ထမ္းေတြလည္း မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မွဳ ပိုရွိလာႏိုင္ပါတယ္။ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ျမန္ျမန္ခ်ႏိုင္သျဖင့္ ေဖာက္သည္ေတြကို အျမန္ဆံုး ဝန္ေဆာင္မွဳ ေပးႏိုင္သျဖင့္ ေဖာက္သည္မ်ား၏ စိတ္ေက်နပ္မွဳ ကို ရရွိႏိုင္မည္မွာ မလြဲဧကန္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။
#10 Respect the Customer
ေဖာက္သည္ ေတြလည္း အခ်ိန္တိုင္း မွာ မွားႏိုင္ပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ေနျဖစ္ေန သူတို႕ဟာ အျမဲတမ္း သင့္ဆီက အေလးအနက္ထား ဆက္ဆံမွဳ ကို ရရွိသင့္ပါေသးတယ္။ အခ်ိဳ႕ကုမၸဏီေတြမွာ ေဖာက္သည္ ကို ရိုင္းျပ ေမာက္မာစြာ ဆက္ဆံသည္ ကို ေတြ႕ရွိ တိုင္ၾကားခံရပါက ခ်က္ခ်င္း အလုပ္ထုတ္ အေရးယူႏိုင္သည့္ မူဝါဒမ်ား ထားရွိ က်င့္သံုးၾကသည္။
#11 Practice Transparency
ကုမၸဏီ အမ်ားစု ဟာ ပြင့္လင္းျမင္သာမွဳ မရွိၾကပါဘူး။ စီမံခန္႕ခြဲသူ ေခါင္းေဆာင္ပိုင္း နဲ႕ ေတြ႕ဖို႕ဆက္သြယ္ဖို႕ ဆိုတာ အဆင့္ဆင့္ ျဖတ္ေက်ာ္ရပါတယ္။
#12 Every touch point with your Customer is important, even the box you ship them
ေဖာက္သည္ နဲ႕ ထိေတြ႕ရမယ့္ အရာအားလံုး ဟာ အေရးၾကီးပါတယ္။ သင္တို႕ ေဖာက္သည္ဆီ ပို႕မယ့္ ပစၥည္း ထည့္မယ့္ ကတၳဴဗံုး က အစ အေရးၾကီးပါတယ္။ “၁၉၉၀ ကတည္းက အားေပးမွဳ ကို ေက်းဇူးတင္ပါသည္။” စာတမ္းမ်ိဳးျဖင့္ ေဖာက္သည္ ၏ အားေပးမွဳ ကို အသိအမွတ္ျပဳပါသည္။
"Thanks for being a Customer since ..."
#13 Always add a Little Love
္အပို တတ္ႏုိင္သမွ် ျပဳလုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ တန္ဖိုး ကို ပိုမိုေပးျပီး ေဖာက္သည္ ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ပါ။ အပို က ဘယ္ေလာက္ ေသးငယ္ေနပါေစ ေဖာက္သည္ အတြက္ အပို အျမဲ ေပးတာမ်ိဳး ျပဳလုပ္ေပးတာမ်ိဳး ေဆာင္ရြက္ပါ။
#14 Seek out Customer feedback
ေဖာက္သည္ေတြ ဆီက ရိုးသားတဲ့ တုန္႕ျပန္ခ်က္ ေဝဖန္ခ်က္မ်ိဳးေတြေလာက္ သင့္ကုမၸဏီ ကို တိုးတက္ေအာင္ လုပ္မယ့္ နည္းလမ္း မရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သင့္အေနနဲ႕ မရရင္ေတာင္ ရေအာင္ လုပ္ဖို႕ နည္းလမ္း ရွာျပီး ရေအာင္ ျပဳလုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
#15 Use Crazy Promotions to create Fans for life
သာမန္ရိုးက် မဟုတ္ေသာ အဆန္းအျပား ျဖစ္ေစႏိုင္ေသာ ေစ်းကြက္ ျမွင့္တင္ျခင္းမ်ားျဖင့္ အမ်ားၾကားထဲမွာ သင့္ေပၚထြက္ေနေအာင္ ျပဳလုပ္ပါ။ က်ေနာ္တို႕က က်ေနာ္တို႕ အမွတ္တံဆိပ္ ပစၥည္း ကို ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာ တက္တူး ထုိးပါက တသက္လံုး က်ေနာ့္တို႕ ပစၥည္း ကို အလကား သံုးစြဲႏိုင္မည္ ဟု စိန္ေခၚလိုက္ပါတယ္။ စိန္ေခၚမွဳ ကို လက္ခံတဲ့ ေဖာက္သည္ေတြေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႕ ဝမ္းသာ အံ့ၾသ ျဖစ္ရပါတယ္။
#16 Love your Customers
ေဖာက္သည္ ေတြ ကို ခ်စ္ခင္ ဂရုစိုက္ဖို႕ က အေရးၾကီးပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕တာဝန္က သူတို႕အေပၚ ဝန္ေဆာင္မွဳ ေပးေနတာ ကို နားလည္ဖို႕ လိုအပ္ပါသည္။ ဒါေၾကာင့္မို႕လို႕လည္း က်ေနာ္တို႕ ပိုက္ဆံျဖတ္ပိုင္းတိုင္းတြင္ “က်ေနာ္တို႕ ေဖာက္သည္ ေပးေခ်မွဳ” ဟု စာတမ္းေလး ပါရွိေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
“Paid for by our Customers”
Reference: The Super Pickle Way 16 Customer Service Secrets We Learned at Headsets.com
No comments:
Post a Comment